Enea kontakt
Sprzedawca energii Enea uruchomił wiele dróg kontaktu z odbiorcami. Począwszy od infolinii, platformy eBOK czy formularza kontaktowego umieszczonego na stronie sprzedawcy. Klienci jednak wiedzą, że nie wszytko można załatwić w ten sposób, dlatego szukają stacjonarnych Biur Obsługi Klienta.
Zacznijmy od Enea infolinia
611 111 111, taki numer należy wykręcić aby odezwał się jedne z konsultantów sprzedawcy. Pod ten numer można dzwonić od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 – 22.00 oraz w sobotę między godz. 8.00 a 16.00. Konsultant infolinii pomoże w przypadku :
- Zmiana danych w umowie z Enea
- Zmiana taryfy energetycznej
- Zgłoszenie zgubienia rachunku za prąd
- Uzyskanie informacji o np. zmianie sprzedawcy energii elektrycznej, o zawarciu umowy kompleksowej, rozliczeniach i należnościach, aktualnych cennikach i promocjach
- Zgłoszenie reklamacji rachunku za prąd
Enea kontakt – formularz kontaktowy
Dostępny na stronie: https://www.enea.pl/pl/dladomu/obsluga-klienta-i-kontakt/, Można pisać w różnych sprawach, ale niektóre z pewnością wymagać będą osobistego stawiennictwa w punkcie. Kontakt może m.in. dotyczyć spraw takich jak:
- Otrzymania oferty i promocji
- Informacji o fakturach i płatnościach
- Umowy i dokumenty
- Sprawy techniczne
- Zmiany na koncie
- Nr konta bankowego
- Inne
Enea Biura Obsługi Klienta
Listę biur obsługi znajdziecie na stornie sprzedawcy jaki innych domenach np. stronie największej porównywarki sprzedawcy energii EnergiaDirect.pl. Około 37 BOK mieści się w na terenie działania Dystrybucji Enea, przykładowo punkty zajdziecie:
enea biuro obsługi klienta wolsztyn
enea biuro obsługi klienta września
enea biuro obsługi klienta kościan
Enea adres korespondencyjny
Odbiorcy, którzy wybiorą listowną formę kontaktu, wszelkie wnioski powinny przesłać na adres:
ENEA S.A.
Górecka 1, 60-201 Poznań
Enea eBOK