Close

Czerwiec 30, 2017

Enea kontakt

Sprzedawca energii Enea uruchomił wiele dróg kontaktu z odbiorcami. Począwszy od infolinii, platformy eBOK czy formularza kontaktowego umieszczonego na stronie sprzedawcy. Klienci jednak wiedzą, że nie wszytko można załatwić w ten sposób, dlatego szukają stacjonarnych Biur Obsługi Klienta. 

Zacznijmy od Enea infolinia

611 111 111, taki numer należy wykręcić aby odezwał się jedne z konsultantów sprzedawcy. Pod ten numer można dzwonić od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 – 22.00 oraz w sobotę między godz. 8.00 a 16.00. Konsultant infolinii pomoże w przypadku :

  • Zmiana danych w umowie z Enea
  • Zmiana taryfy energetycznej
  • Zgłoszenie zgubienia rachunku za prąd
  • Uzyskanie informacji o np. zmianie sprzedawcy energii elektrycznej, o zawarciu umowy kompleksowej, rozliczeniach i należnościach, aktualnych cennikach i promocjach
  • Zgłoszenie reklamacji rachunku za prąd

Enea kontakt – formularz kontaktowy

Dostępny na stronie: https://www.enea.pl/pl/dladomu/obsluga-klienta-i-kontakt/, Można pisać w różnych sprawach, ale niektóre z pewnością wymagać będą osobistego stawiennictwa w punkcie. Kontakt może m.in. dotyczyć spraw takich jak:

  • Otrzymania oferty i promocji
  • Informacji o fakturach i płatnościach
  • Umowy i dokumenty
  • Sprawy techniczne
  • Zmiany na koncie
  • Nr konta bankowego
  • Inne

Enea Biura Obsługi Klienta

Listę biur obsługi znajdziecie na stornie sprzedawcy jaki innych domenach np. stronie największej porównywarki sprzedawcy energii EnergiaDirect.pl. Około 37 BOK mieści się w na terenie działania Dystrybucji Enea, przykładowo punkty zajdziecie:

enea biuro obsługi klienta wolsztyn

enea biuro obsługi klienta września

enea biuro obsługi klienta kościan

Enea adres korespondencyjny

Odbiorcy, którzy wybiorą listowną formę kontaktu, wszelkie wnioski powinny przesłać na adres:

ENEA S.A.
Górecka 1, 60-201 Poznań
Enea eBOK